O vzdělání

Umíte zákazníkovi pomoci s definicí IT strategie a připravit detailní roadmapu k realizaci?

Nabídnout své produkty a služby zákazníkovi ve chvíli, kdy vás o to sám požádá, bývá často situací, kdy jste se již připravili o většinu konkurenčních výhod při konkrétní obchodní příležitosti. Je nutné dívat se na svět očima zákazníka, nejdříve pochopit jeho business, následně být schopen mu poradit v jeho podnikání, podívat se na vývoj trhu v zákazníkově odvětví na několik let dopředu a až úplně v poslední řadě mu téměř mimochodem prodat vlastní produkty a služby, které pomohou splnit cíle zákazníka.

 

 

Ačkoli jsou IT technologie vlastně jednoduché a každý přeci rozumí termínům, které používá IT oddělení a většina dodavatelů, management zákazníka potřebuje dostat úplně jinou informaci – a ne pouze na základě powerpoint prezentace, či cenově nejvýhodnější nabídky na trhu. Vždy potřebuje vědět, jak mu takové konkrétní řešení pomůže v dosažení jeho cílů – a to na základě přesných dat, plánů, zpracovaných rizik a přínosů pro jeho podnikání. 

 

Proto jsme pro vás, naše partnery, připravili speciální jednodenní školení na téma „Jak zákazníkovi pomoci s definicí IT strategie a připravit detailní roadmapu k realizaci"! Naučíme vás, jak se stát důvěryhodným poradcem, který stojí na úplném počátku každého budoucího obchodního případu. A zjistíte, jaké faktory, rizika a kritéria zapracovat do plánů (obchodních i finančních) zákazníka a jak čelit změnám, které mohou nečekaně přijít.

 

Více informací a přihlášky!